Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 23:19   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type fett?

Opprinnelig lagt inn av kosline, her.

Jeg har vel ikke helt peiling på hvilken kur jeg går på.. Prøver å holde meg unna karbohydrater.. jeg teller ingenting, men ser selvfølgelig på varedeklarasjonen. Tror jeg holder meg på ca 15 gr.pr dag.. Ikke brød, ris, potet, pasta hv.mel, sukker, frukt osv..
Men når du sier kutte ut for alltid??? Mener du at jeg blir allergisk for d i ettertid??
Eller er det for at du mener at jeg går opp i vekt fort som fy??
Har vel bare holdt på i 3 uker.. men ventet meg kanskje raskere resultat..

Det virker som du har lagt deg på en ketose-vei Men siden du ikke teller karber vet du faktisk ikke hvor mye du får i deg...
Og det er faktisk en av advarslene i ketolyseboka; blander du for mye, spiser for lite fett, for mye/for lite karber, spiser for lite, eller for mye osv.osv...så kan du ende opp med motsatt virkning.
Det er ikke lett å legge opp til en slik type diett på egen hånd.(Jeg hadde aldri klart det)

Et lavkarbo kosthold er anbefalt for livstid ja. Går du tilbake til det gamle kaostholdet du hadde etter endt slanking, er du garantert å gå opp i vekt.

Hvor mye skal du ned?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat