Opprinnelig lagt inn av MHM Noterer meg små måltider og pepsid. Tusen takk! Også var det et annet råd av Mofe som jeg ikke skjønte noe av....
Opprinnelig lagt inn av MHM
Noterer meg små måltider og pepsid. Tusen takk! Også var det et annet råd av Mofe som jeg ikke skjønte noe av....
Referer du til taben? Vel.. *ta på seg strengestemme*.. Hvor mye drikker du om dagen da? Hvis det er ett glass, så okei.. Men om det er over literen.... Og du kan jo gjøre alt mulig riktig ellers, som tilskudd og pepsid og lite fett og tjo og hei.. Men hvis du ikke kutter ut brusen (MERK! for en periode ) - så.. vet jeg ikke helt hvor stort poeng det er.. Da jeg var på mitt verste med min katarr, og jeg drakk brus, så gikk det noen minutter - og det ble så vondt at jeg nesten begynte å gråte.. En annen ting er jo dette med stress... Jeg fikk min katarr da jeg jobbet fulltid i en hektisk kundeservice-jobb (teleselskap).. Da jeg sluttet, ble katarren borte i løpet av noen få uker. Så du kan kanskje tenke endel på måter du kan stresse ned på? ..hvis du ikke blir stresset av at jeg foreslår det da?