Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-09, 10:00   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Selskap i helgen

Jeg har opplevd det når jeg har hatt pauser fra kuren, spesielt i jula. Eg var slakk, sur og ville ikke være sosial i det hele tatt, omtrent sånn som før jeg begynte på kuren i mai. Var ikke det at eg sprang på do som var det verste, men bare etter å ha spist noe med sukker i, og i små mengder så merket jeg det på humøret og formen generelt. Så det SKAL masse til for at eg skal ha en aldri så liten sprekk. Ingen planer om det før eg skal i bryllup i sommer. Siden det er broren min som gifter seg og eg garantert skal være med på masse av forbredelsene, som en haug med kakebaking, har eg bestemt meg for å gå på på kur frem til da. Skal kanskje til Nice i mai og da kommer eg til å ha pause fra ketolyse, men leve lavkarbo
Så min anbefaling er veldig sterk, styr unna kaka Dessuten så trigger det søtsuget enda mer og kan være lettere å sprekke i dagene etter.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat