Jeg har heller nesten ikke møtt motforestillinger, bortsett fra de 5 første minuttene når jeg forklarer hva jeg driver med. Men så er jo folk rundt meg vant til at jeg gjerne tar *litt* av og setter meg ganske grundig inn i ting som jeg fatter interesse for da Det hjelper også at jeg nå har gått fra fedme til å mangle 200 gram () på å være innenfor normalvekt på 7 uker, uten å se ut som om jeg har er tygd og spyttet ut igjen. Akkurat det er ikke så lett å argumentere i mot. Så nå er både kolleger, venner og familie i sving. Mottar daglige mail og telefoner om hva de kan spise osv. Det er i seg selv utrolig motiverende. Så stå på! Husk at fakta ødelegger en hver god diskusjon, og synlige resultater stopper kverna på de fleste Oppdatering: De som har motforestillinger mottar selvsagt umiddelbart og uten oppfordring en times sammenhengende, dyptgående forklaring på karbohydraters forbannelse, både på inn- og utpust. Det kan jo selvsagt være grunnen til at de ALDRI våger å ta opp temaet igjen