Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-09, 14:43   #13
Nitja
Medlem

Nitja sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Snakk om å gjøre det vanskelig

Så klart har du lov og endre på maten når du betaler penger for den..
Jeg har alltid spurt om og få bytte eller sagt at jeg ikke vil ha div ting når vi er ute og spiser, jeg er veldig kresen og gidder ikke betale masse penger for og bare kunne spise halvparten av det som er på fatet fordi jeg ikke liker den andre halvparten.

Jeg har heldigvis ikke fått noen "fæle" kommentarer ang at jeg har begynt på ketolyse og maten jeg spiser nå (bortsett fra samboeren min som synes det er tull at jeg skulle gå ned noe i vekt for han synes jo ikke jeg trengte det, men han har aldri sagt noe stygt, bare at han synes ikke jeg trengte gå ned noe og at jeg burde kunne spise akkurat det jeg ville).

Mamma er så gira på og starte selv nå at hun bare går og tripper til vi skal nedover på besøk på onsdag (hun skal starte den uka jeg er der slik at jeg kunne hjelpe henne i gang) og mamma har fortalt venninene sine om det og de er minst like gira som mamma på om dette funker, og det er jo jeg et bevis på når jeg kommer nedover :-D

Synes du bare skal gi f.... i hva familien din sier jeg, kansje de er en smule misunnelig på at du faktisk nå har gjort noe og funnet noe som virker UTEN at du trenger og sulte deg og ikke minst UTEN deres hjelp..
At du faktisk kommer deg ned i vekt på en sunn og god måte med mye god mat og ikke sulteforer deg selv og at du får gode resultater og dette ¨på egen insjativ..

Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat