Tråd: Cellulitter
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-04, 12:12   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har en sånn krem for både cellulitter og strekkmerker og slapp hud og all verdens djevelskap fra Shineclub. Jeg skal teste den ut systematisk, ikke bare smøre den på i ny og ne, for da hjelper den i hvertfall ikke. Det står solskinnshistorier om den på www.shineclub.com

Men egentlig tror jeg mest på dyp massasje og drenasje og trening og urter og vanndrikking. For hva er egentlig cellulitter? Er ikke det vannansamlinger i fettdepotene? Nei, nå ble jeg i tvil, enda jeg sikkert har lest det 100 ganger i reklame for diverse remedier....

Som du skjønner: Jeg har ikke akkurat personlig erfaring med å bli kvitt "det-stygge-ordet"....