Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-09, 08:59   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skummelt å nærme seg målet

Ja, det er nok litt skummelt å skal stå "på egne bein"
Mange trenger nok en annen filosofi, f.eks. fedon for å lære seg kosthold for livet
Jeg har boka "etter slankekuren". Og det som jeg syns er så bra med den boka er det den forteller om hva maten gjør med kroppen, hva vitaminer,mineraler og enzymer betyr for kroppen (Oppskriftene og forslag til ukemenyer var ikke noe for meg....) Boka er ment som en slags rettesnor for hvordan du best blir din egen kostholdsekspert

Sjøl så kutta jeg ned på fettet, men spiser den samme reine og gode maten til hverdags og når jeg er hjemme. For jeg syns det er hverdagen som er viktigest, slik sett

Det er viktig å fortsette å holde på nye vaner og det man har lært om kosthold under kuren.... For de nye vanene man har lagt seg til, tar sin tid å bli en selfølgelig vane Det er ikke sikkert kroppen er enig ennå.
For kroppen kan jobbe imot oss 2-3 år etter endt slanking....

Det var mine tanker

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat