Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-09, 21:51   #11
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 43
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Vanskelige tider...

Opprinnelig lagt inn av going down, her.

Jeg spiser bare pålegget når det blir servert baguetter Om du absolutt ikke vil si det til noen kan du jo si at du har glutenallergi. En liten hvit løgn må vel være lov?

Jeg spiser noen proteinbarer som jeg har kjøpt i Tyskland som heter Power Bar, har ikke sett disse i Norge. Jeg hamstrer hver gang jeg er på forretningsreise til Tyskland

Det spørs vel hvor overvektig du er i utgangspunktet, men jeg har møtt stor forståelse for at kroppen min ikke har godt av all overvekten og at jeg måtte ty til "drastiske" virkemiddel. Vanskeligere om du skal ned bare 5 kg...

Jeg har vel ca 7-8 kilo igjen, men har gått ned 12 hittil.. Klart folk merker at jeg slanker meg, men jeg vil ikke snakke om det.. Jeg vet jeg er litt rar...
Jeg har brukt glutenalergi flere ganger... Jeg skal bli flinkere til å ta en hvit løgn!

Men uansett, er det farlig eller ikke bra å gå ut og inn av ketose slik som jeg planelgger??

Vil jo ikke skade kroppen og helst bli ferdig med de siste 7-8 kiloene før påske i midten av april...
Trenger sårt å bli ferdig nå snart!!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat