Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 09:24   #5
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Skummelt å nærme seg målet

Hei!
Jeg har "vært der".
Et par tips.

• Vei deg ukentlig som tidligere, da ser du om vekta holder seg og evt kan ta tiltak om noe skjer.
  • Hold på vanen med mye grønnsaker og proteiner og det å unngå dårlig fett. Det VI kaller Dårlig fett, ikke GR. Pluss det med vann.
  • Kjøp inn noen nye basisplagg. Om du ikke helt er en moteguru, snakk med en bedre butikk (med peiling) om råd en dag det ikke er for travelt, eller ha med en stilig og tynnere venninde til å ta ut det du selv ikke hadde tatt ut. Det er nemlig ganske sikkert at du kler mange nye stiler nå! Og at du kanskje ikke har peil på hva som er din str... Jeg var sjokkert da jeg plutselig måtte velge 38 og S...
  • Ellers, som Gerd sier, i etterpålivet er det hverdag og hjemme som teller. Utskeielser er en del av etterpålivet, og er faktisk pålagt i Fedon. Har man kjempelyst på et stykke kake ute så spiser man et lite stykke kake med nytelse, men ikke hele kaka pga dårlig samvittighet.
Lykke til

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat