Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 14:18   #10
Schmoopy
Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Skummelt å nærme seg målet

Opprinnelig lagt inn av Elephanta, her.

Flotte svar, tusen takk!
Jeg kommer til å fortsette å veie meg jevnlig ja, tør liksom ikke noe annet.. Og som du sier, Megvel, det er rart å gå i butikken nå, for jeg tror liksom at jeg fortsatt er stor og ikke kan kle meg i det som jeg synes ser pent ut på andre. Men så merker jeg det jo på klærne, nå har jeg kommet så langt at noen bukser i str 38 faktisk er ganske store! Likevel tenker jeg på meg selv som tjukk, tror liksom ikke helt på det selv enda..

Ett spørsmål til: mesteparten av det jeg har slanket bort nå, var svangerskapskilo som satt godt tross at jeg ammet MYE og lenge. Før jeg ble gravid veide jeg ikke så mye, da var jeg vel per definisjon ikke overvektig engang (i følge bmi). Nå er jeg nok slankere enn jeg var før svangerskapet, vil kroppen da se på denne før-svangerskaps-vekten som normal, og strebe etter å nå denne vekten igjen, eller vil den prøve å komme helt opp til min etter-svangerskaps-vekt? Hm, vanskelig å formulere, skjønte noen dette?

Kommer i hvertfall til å henge her inne en stund, her er det masse nyttig info, mange gode råd og hyggelige mennesker

Edit: Kom på noe mer: Jeg spiste veldig lite kjøtt før jeg startet på ketolyse, og har i grunnen lyst til å trappe litt ned på kjøttet igjen etterhvert. Er det veldig vanskelig å holde vekta hvis en ikke får i seg nok kjøtt? Vet jo hvor viktig det er med proteiner, men en kan vel i praksis holde seg slank hvis en passer nøye på å velge de riktige vegetariske matvarene og spiser balansert?

Kjenner meg igjen i denne, og dessverre kommer kroppen til ønske seg tilbake til der den var på topp med svangerskapskilo og alt

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat