Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 19:14   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Takk for meg!

Lykke til med Lavkarbokost. Håper det går bra selv om du velger å ikke være i Ketose og på Ketolysekur.
Kanskje Optimal ernæring kan passe deg bedre. Da kan du ha opp til ca 70 karber om dagen og da kan man godt gefylregne litt hvis man for eksempel går inn for å spise ca 50 gram om dagen. Da har man litt å gå på opp til ca 70. Sjekk ut Optimal ernæringsdelen her inne, og les gjerne boka "Bedre uten brød".
Du må fortsatt ha mye fett, men kanskje får du ideer til andre måter å innta fett.
Nok en gang, lykke til, uansett hva du velger å gjøre. Det finnes heldigvis mange veier til mål.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat