Sv: Sjokolade delice nammenam
Opprinnelig lagt inn av Areola, her.
Å DÆVEN, denne var god. 
Angrer kanskje litt på at jeg lagde full oppskrift, uten å ha noen å servere til.
Jeg kan ikke spise opp alt selv heller, for jeg brukte sukkerfritt, og merket det i magen i går etter "bare" 3 stykker 
Kan de fryses mon tro? det kan vel umulig gå?
(jeg har egentlig så mange, at jeg kan ta på meg det ansvaret og fryse en av de, altså.)
Også lurte jeg på konsistensen, de fikk en ørliten skorpe, og resten er som mousse. Det er sånn det skal være? De ble litt fastere når de fikk romtemp.
Men altså, ååÅ! NAM!
så glad jeg blir for å øre at dere liker det...hehe... maltitol magen har jeg hørt mange sliter med...
jeg har aldri prøvd å fryse de, er redd de kanskje skulle forandre konsistens, muligens skille seg eller noe, men test en og se..
har du de i lufttett box holder de seg en stund i kjøleskapet, en skal inrømme at de ikke ligger lenge her i huset...
skorpe? mener du de ble harde, eller som en kake konsistens? jeg får de som en mousse konsistens over hele utenom de som ligger innerst i ovnen får en litt kakekosistens i kantene.. funker det også, syntes det er litt godt det også jeg...
spis de slik du liker de best du...
har du noen venner familie eller gode kolegaer så kan du jo ta med å servere de noen om du har problemer med å spise opp...hehe

|