Sv: Snakk om å gjøre det vanskelig
Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.
Husk at begge kan lånes på et bibliotek nær deg 
Haha hørtes akkurat ut som en eller annen dårlig radioreklame "du kan låne/bruke/henvende deg til en lege/helsekost/husmor nær deg"  Men tusen takk for forslag, skal lese meg opp. Min far er overvektig, og skulle gjerne fått han med på dette selv om han bor far far away og vi nesten aldri møtes, han og min søster er nemlig veldig skeptisk. Min mor som er undervektig derimot - synes dette er veldig interessant (hun har aldri vært på slankekur, men er veldig lav og akkurat på undervektig grensen - der har vi dame som ELSKER laks og salat, og ikke liker sjokkis eller potetgull.. )
Jeg synes familie skal støtte hverandre uansett hva det er. Man skal møte folk med åpent sinn - tolererer man at en av sine venner er homofile skal man vel alltids klare å tolerere at noen man kjenner er litt kresen på maten og spiser annen mat enn oss? Jeg tar meg ikke så nær av dette, har alltid vært sær i matveien, jeg spiser ikke fisk og ikke noe annet kjøtt enn veldig godt hakka kjøttdeig (pittepittesmå biter kokt inn i en saus for å "kamuflere" at det er kjøtt). Har aldri hatt noe forklaring på hvorfor jeg brekker meg av disse mattypene, så har aldri blitt helt "godtatt" av "samfunnet". Kanskje derfor jeg synes det er greit å bli litt kritisert? Men skjønner godt det er sårt 
EDIT: Har nå lagt inn en forespørsel om Lutz sin bok ved mitt "bibliotek nær deg" Får se hva de svarer da, de skaffa meg south beach-dietten boka da jeg ville lese om den, før jeg begynte på ketolyse, så må si at mine håp er oppe i skyene nå 
Sist redigert av Ella-A : 24-02-09 kl 01:07.
|