Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 14:01   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp + Grønnsaker

Men hva liker du av grønnsaker da?

Har ikke helt satt meg inn i Skaldemann sin teori, vet bare at han spiser minimalt med grønt, hvis noe. Men selv tror jeg at jeg hadde blitt fortere lei uten grønnsaker og mulighetene til å varierer.

Jeg drikker 5 flasker 0,6 med vann på jobb, så drikker jeg litt før og har i tillegg en sportsflaske stående hjemme som eg drikker. Får samma utsalg uansett hvor mye jeg drikker så det tenker jeg ikke på. Men har pr i dag (bank i bordet) gått fortere ned når jeg ligger mellom 3 - 4 l vann. Selvsagt blir det noen runder på do men det får så være

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat