Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 14:49   #7
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp + Grønnsaker

Jeg også syns jeg merker forskjell på nedgangen - både med mengde vann jeg drikker pr. dag og grønnsaker - så jeg peronelig tror det er viktig.

Jeg er så heldig at jeg alltid er tørst, så det går greit - men jeg merker at jeg blir mindre tørst om jeg drikker andre drikker. Så kanskje det ikke er så dumt som Fungirl sier, å prøve uten teen noen dager?

Når det gjelder grønnsaker så tror jeg hemmeligheten ligger i tilberedningen. Har du forsøkt å lage brokkolimos med mye smør?
Enn pesto med brokkoli , alternativt med spinat? Smørdampet brokkoli med hvitløk? Ostegratinert brokkoli?
Ellers pleier jeg å woke løk, squars, paprika, sukkererter og asbarges...mm

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat