Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 17:18   #37
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelige tider

Jammen Kirrino - da er det best å si at man har diabetes TO da, hvis man trenger en hvit løgn. Jeg har forøvrig sagt det, eller jeg har sagt at jeg var nær ved å få diabetes 2, noe som er helt sant, og derfor har jeg lagt om kostholdet.
Når jeg er på konferanser, reiser, møter hvor det serveres lunsj, sender jeg bare en melding til arrangøren hvor jeg bestiller kyllingsalat uten brød men med dressing. Aldri noe problem. Da kommer bare baguetter, snitter mm til de andre, og en salat til meg med mitt navn på. Og ingen undres, men mange sikler på min salat
Jeg tror det er viktig å tenke på at dette er en livsstilsendring, og når du er ferdig med å gå ned kiloene dine, så kan du ikke går tilbake til baguetter og snitter og pizza. Da går du rett opp igjen. Da bør du over på en lavkarbokosthold med mindre fett og litt mer karbohydrater.
Lykke til!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat