Ikke for at jeg ikke vil motiverer deg, for det vil jeg virkelig. Det som er sagt over er kjempekloke råd og motivatorer, men har selv erfart at enkelte ganger er man ikke helt klar. Jeg brukte mange måneder på å komme til det valget at nå var det nok. Hovedmotivasjonen min, forutenom mindre magesmerter og bedre helse, så ønsker jeg at pappa skal følge med ned kirkegulvet. Han er kreftsyk og da vet man aldri hvordan ting vil gå. Største problemet for at han skal gjøre det er at jeg ikke har møtt drømmemannen. En av grunnene til det er at jeg ikke slipper en eventuell gutt inn på meg fordi jeg ikke tror jeg er god nok. Bruk litt tid på å tenke over hvorfor du vil gå ned i vekt, og når du kommer til konklusjonen at du ønsker det for deg selv og ingen andre, da er du helt klar Ikke meninga å være negativ altså, men uten den indre stemmen er det ikke sikkert kroppen din er like klar for våre motivasjonskick Men jeg tror du klarer dette, at det har vært en litt dårlig dag og når du våkner i morra kan ting se mye lysere ut