Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 22:21   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dere som står stille på vekta

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Det eneste som funker for meg er å sette på en lydbok eller podcast når jeg går og legger meg.
...
Og at søvnen går til helvete hver gang jeg har kjæreste, og dermed sengegjest, og ikke kan høre på lydbok hver kveld

Tihi, som å bli lest for når man er liten? Du får få sengegjesten til å lese for deg da

Jeg kan sove hvor som helst og når som helst, problemet er mer å bare få lagt seg i senga til rett tid.
Faktisk så har det gamle trikset med sauetelling noe for seg. Hvis man finner en ting å fokusere på, så får ikke tankene kvernet rundt alt stresset og de kjipe tingene. Jeg pleier å bruke trikset med å kjenne at alle musklene er avslappa, en for en, om jeg mot formodning skulle ligge mer enn fem min fra jeg legger meg til jeg sovner. Begynne med tærne og bevege seg oppover. Eller så teller jeg bakover fra 100, hver tredje tall. 100 - 97 - 94 osv... Det funker, kommer sjelden til 70 tallet for å si det sånn

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat