Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-09, 10:00   #2
BadSanta
Nytt Medlem

BadSanta sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nordland
BadSanta er på en erverdig vei
Sv: NY samlet Easyliftråd

Jeg startet på Easylife i februar i år etter anbefalinger fra både venner og bekjente som hadde deltatt tidligere. Og litt over 3 uker inn i programmet er jeg veldig fornøyd med konseptet. Jeg blir mindre over midjen for hver uke, og har mistet litt over 11 kg på disse ukene. Jeg har fått mye backing fra de personlige trenerne ved studioet, noe som har inspirert meg i treningen, og jeg trener nå fast 4-5 ganger i uken.

Å bruker bare pulver i en fase har for meg både vært positivt og negativt. Det har vært mentalt slitsomt i perioder, spesielt de 3 første dagene før jeg kom i ketose. I ketosen har det gått veldig bra, men unntak av ett par dager da, hvor livet virkelig føltes som bare dritt. Men utover det har jeg ikke gått rundt med en sultfølelse, heller et ønske om å spise fordi hodet vil det. Etter 20 dager bestemte jeg meg for å tilføre mat, da i form av proteiner siden pulveret dekker opp behovet for andre stoffer, inkludert karbohydrater. Og følelsen av å kunne sette meg ned ved middagsbordet med familien, og faktisk tygge igjen var eventyrlig!

Har bestemt meg for å holde meg i ketose så lenge jeg klarer. Det og at jeg klarer å etablere et godt tilpasset og inspirerende treningsregime til meg selv, som igjen viser resultater, er svært motiverende. Og at kurset lærer meg om kosthold og jobber med mental trening i tillegg til tett oppfølging ser jeg som en kjempefordel! For min del, så føles det som om jeg har valgt det riktige programmet, selv om det er dyrt. Veldig dyrt! Men setter det på posten investering i helse, og det er verd det, ikke sant?

BadSanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat