Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-09, 10:08   #8
Siss1
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 53
Siss1 er ny på veien

Sv: Hjelp, jeg trenger oppmuntring og motivasjon

Ja, det med motivasjon er vanskelig! Og så trenger man en god dose viljestyrke...Men selv om viljestyrken er der, så trenger man motivasjon for å opprettholde det man driver med. Og for min del, går jeg bare på rein viljestyrke for tiden! Etter 4 uker på lavkarbo (maks 20 g karbs om dagen) med unntak av to dager med små utskeielser, har jeg ikke gått ned ett jæ... gram!!!! Og jeg trener aerobic og styrke 4-5 ganger i uka!! Det er skikkelig demotiverende, men da leser jeg mye av det folk skriver her inne, og setter viljestyrken min på høygir, og gir ikke opp! Jeg har riktignok ikke mer enn 4-5 kilo igjen (har gått ned 17 før) og de sitter jo som kjent myyye bedre enn de første kiloene.....men jeg vil jo gjerne bli kvitt dem da.....Egentlig så irriterer de 4-5 kiloene meg mer enn de 17 noen gang gjorde!! Merkelig greier dette her.....Men stå på! Snakk høyt til deg selv hver dag og si at dette klarer du, dette VIL du og du har kontroll over hva du spiser og hvor mye du beveger deg. Du må bestemme deg for at dette er noe du virkelig vil og klarer! Lykke til til både deg og meg;-))

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat