Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-09, 11:46   #9
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg trenger oppmuntring og motivasjon

Opprinnelig lagt inn av GKS, her.

Jeg trenger masse motivasjon og et skikkelig puff bak nå!
Etter sykdom, latskap osv... er motivasjonen helt borte! Jeg kommer meg ikke skikkelig i gang igjen... *frustrert*
Jeg kan spise ketolyse frokost og lunch men så skeier det ut resten av dagen...
De 4 kiloene jeg gikk ned, er på plass igjen og jeg blir såååå frustrert og irritert over meg selv!!! Det gikk jo så bra da jeg begynnte på kuren... *sukk*
Jeg VIL ned i vekt og ikke minst endre livsstilen menne...ÅÅÅ!

Vet ikke om dette kan "redde" deg men det kan være verdt et forsøk.

De første dagene oppleves ofte som de tyngste (for meg i alle fall), man har litt "karboabstinens" osv.

Det jeg gjorde var å si til meg selv: du kan spise alt du har lyst på, men ikke flere en 40 karbs per dag.

Det betyr at når du får lyst på noe så spiser du feks bacon crisp, gulost, mandler, valnøtter, paranøtter, sjokolade med maltitol, salat med masse godt oppi feks fetaost, soltørka tomater i olje, agurk, tomat, issalat. Kan ha feks skinke i eller tunfisk. Stangselleri med tine smøreost... osv.

Bestem deg for å først spise deg forsynt av disse tingene før du går på "karbene" løs. Min erfaring er at etter tre dager med det regime her... mister du lysta på karbohydrater og du
får ikke sånn matlyst.

Kan være verd et forsøk ..Lykke til

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat