Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-09, 14:12   #2
Homer Simpson
Medlem

Homer Simpson sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 57
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starthjelp til muskelbygging på en ketogen diett

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jeg har fått hjelp til å legge opp et 3-splitprogram med 3-4 10x repetisjoner á ca 20 sek for hver øvelse...

For ca 10-12 år siden trente jeg i ca 2,5 år på treningsstudio med 3-4 sett med 10 reps, og det ble ikke veldig mye økning i hverken muskelmasse eller vekta jeg klarte å løfte. Må legge til at det stort sett var apparater jeg holdt på med.

Da har jeg oppnådd mye bedre resultater nå i det siste med 2 runder RYP-grunnprogram. Her bruker man for det meste løse vekter. Da får du også trent opp støttemuskelaturen og ikke bare "en muskel av gangen". Last det ned gratis (pdf) her: http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572

RYP er et 7 ukers program:
Uke 1: 15 reps
Uke 2-3: 10 reps
Uke 4-6: 5 reps
Uke 7: hvile

Etter grunnprogrammet kan du gå over til "Ekstrem muskelvekst" eller "Maks forbrenning" som også er forklart i heftet.

Når det gjelder kosten, så har jeg spist det samme som før jeg begynte med treningen, med unntak av litt mer proteiner etter hver økt (trener rett etter jobb, før middag).
Men hva som er mest "riktig" kosthold til trening er ikke jeg den rette til å svare på.

Lykke til!

Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat