Sv: Starthjelp til muskelbygging på en ketogen diett
Tusen takk for svar!
Jeg har lest RYP-brosjyren siden jeg så så mange lovpriste det her inne, og jeg spurte også på studioet om de hadde hørt om det, men nei 
Jeg synes det ser helt fantastisk bra ut, og de sier også mye fornuftig om kosthold. Det var det opplegget jeg egentlig ønsket å kjøre, men med mindre karbo, og eventuelt litt dårligere resultater. Problemet var at jeg fikk kjempegod hjelp av en veldig hyggelig trener, så jeg følte meg nesten forpliktet til å kjøre opplegget deres, i hvert fall i begynnelsen. De bruker Wellness-systemet med treningsdagbok og øvelser på en chip. Tror ikke jeg får lagt inn RYP der 
Men når jeg blir litt tryggere på apparater og teknikk, har jeg definitivt lyst å forsøke RYP. Får bare tusle meg gjennom 12 uker uten vektøkning overhodet først....
En liten ting: Pål sier at det ikke er gunstig å trene hele kroppen på lavkarbo, eller kanskje han mente aktiviteter som belaster hele kroppen på en gang? Hvilke erfaringer har du der? På RYP trener du vel alle muskelgruppene på hver trening?
Takk for godt innspill. Det er litt tamt på treningstrådene her inne. Håper jeg kan være med å bidra litt etterhvert som jeg får mer erfaring og lest meg opp litt.
Sist redigert av Chunky : 25-02-09 kl 17:55.
|