Opprinnelig lagt inn av Kitt, her. Ååå, det husker jeg ikke. Kan spørre gubben når han kommer hjem, bare sitter på, jeg! Der hvor alle bilforhandlerene ligger, i samme gata, tror jeg! Rart, det var det første som gikk hos meg også! Nå truer den lille kniven med å ryke. Drivhjulet mellom kniven og selve motordelen er liksom bare litt slitt, liksom! Mulig den ikke har likt alle mandler og solsikkefrø og sånt som har blitt malt på den i det siste!
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Ååå, det husker jeg ikke. Kan spørre gubben når han kommer hjem, bare sitter på, jeg! Der hvor alle bilforhandlerene ligger, i samme gata, tror jeg! Rart, det var det første som gikk hos meg også! Nå truer den lille kniven med å ryke. Drivhjulet mellom kniven og selve motordelen er liksom bare litt slitt, liksom! Mulig den ikke har likt alle mandler og solsikkefrø og sånt som har blitt malt på den i det siste!
Sjekk www.servicecompaniet.no for reservedeler til mange merker. Har kjøp ny bolle til braun maskin der selv, de har kontor i Gladengveien 8.