Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-04, 19:37   #6
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jeg blir også en smule frustrert over alle antilavkarboartiklene om du vil.

Det er bevist at en går ned i vekt ved å spise mye fett og proteiner.

60 % av alle med høyt blodtrykk er insulinresistente,og må derfor unngå raske karbohydrater.
Hvis ikke er det store sjanser for diabetes og i tillegg at en går hele tiden ytterligere opp i vekt selv med lavt kalori og fettinntak.

Og når jeg tenker på hva jeg spiste før Atkins,er det nesten til å bli kvalm av.
Jeg spiser omtrent 4 ganger så mye grønnsaker nå enn jeg gjorde da.
Riktignok spiser jeg lite frukt,men har aldri vært særlig glad i det,bær derimot er snadder,og det spiser jeg også mer av nå enn jeg gjorde før.

Men det jeg ikke forstår er at de kan si at smør og rømme f.eks fortsatt er usunt når kolestrol går ned.
Egg og reker var jo også fy en periode fordi det inneholdt kolestrol.

Nei jeg synes virkelig det er på tide å ta en skikkelig undersøkelse for å se hvor healthy eller omvendt de er ,de som har spist etter Atkins i flere år.