Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-09, 12:39   #6
Homer Simpson
Medlem

Homer Simpson sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 57
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starthjelp til muskelbygging på en ketogen diett

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

En liten ting: Pål sier at det ikke er gunstig å trene hele kroppen på lavkarbo, eller kanskje han mente aktiviteter som belaster hele kroppen på en gang? Hvilke erfaringer har du der? På RYP trener du vel alle muskelgruppene på hver trening?

Nå har jo Pål svart veldig bra på dette og jeg er ingen ekspert, men etter som jeg har forstått er det vel anbefalt med en del karbo hvis man driver høyintensitiv trening/konkurranse over en viss varighet. Type maraton og sykling i flere timer.

Vi mosjonister klarer oss utmerket med lavkarb, også til RYP. Tror kostholdet beskrevet i RYP-heftet er beregnet for litt mer normalvektige. Nå må det legges til at jeg kun har kjørt styrkedelen av RYP. Jeg starta opp med en halvtimes økt med kondis første uka, men fikk vondt i beina av tredemølla, vondt i r**va av sykkel og vondt i ryggen av romaskinen. Så jeg må vente til jeg er blitt noe lettere før jeg pøser på med kondis.

Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat