Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-09, 12:40   #11
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg Candida?

Tok mer enn 2 år før alt var "på stell" etter siste fødsel hos meg. Oppblomstring av sopp i underlivet har nok ikke mye med den antatte oppveksten av candida å gjøre.

Candida er en sopp mange har i fordøyelseskanalen. Det man mener er at av en eller annen grunn formerer denne soppen seg mer enn "normalt" og kan gi en masse plager.
Dette er aldri medisinsk bevist, men et kosthold fritt for sukker og gjær kan gi bedring av plagene, uansett grunn.

Det er helt normalt med platåer på ketolyse, men man snakker ikke om platåer før det er snakk om mange uker uten tegn til nedgang.

Bare fortsett som du har gjort og glem denne candida- greia. Skulle du ha oppvekst av denne soppen, sulter den i hjel med ketolyse uansett! Om teorien stemmer!