Opprinnelig lagt inn av Fedonisten Kjære Lise Kan du overta min kropp en stund og få sånne ekle greier til å forsvinne! Gjør meg gjerne tynn også når du alikevel er i gang. I mellomtiden skal nok jeg få deg opp i vekt.... Dette må da være et enestående tilbud fra meg??? ....ok, kanskje ikke enestående BRA - men enestående???
Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
Kjære Lise Kan du overta min kropp en stund og få sånne ekle greier til å forsvinne! Gjør meg gjerne tynn også når du alikevel er i gang. I mellomtiden skal nok jeg få deg opp i vekt.... Dette må da være et enestående tilbud fra meg??? ....ok, kanskje ikke enestående BRA - men enestående???
Jeg er med jeg.... Enestående Bare du: 1. Følger blodtypedietten til punkt og prikke 2. Spiser kun lavglykemiske matvarer 3. Passer på at det er mest protein og fett i måltidene 4. Tar polaritetsterapiøvelser og Yoga øvelser hver dag 5 Passer på å få i meg minimum 4 måltider pr. dag, gjerne med små mellommåltid 6. Tar ekstra bevegleighetsøvelser når du har sittet for lenge i ro med kroppen min 7. Mediterer daglig. ( I tilleg krever jeg at du ukentlig har ansiktsmaske på og raker der det trengs...) Sikker på at du gidder?