Tråd: Cellulitter
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-04, 20:14   #14
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jaja,jeg har egentlig aldri forstått hva cellullitter er for noe? Så kanskje jeg ikke har dem da? I følge de bildene jeg har sett er det ujevn hud hvor fettfordelingen ikke sitter riktig? Tar jeg feil? Lurte en stund på om jeg hadde noen da jeg fikk nupper i huden. Det burde da,etter teoretisk mening,forsvinne dersom en blir kvitt overflødig fett???

Fikk også med meg den undersøkelsen med kremer ,hvor det viste seg at det er kun vann som forsvinner,dvs.at kremene er vanndrivene og vil sikkert dempe synet av cellulittene,men de forsvinner ikke.

Lykke til alle med problemet,kanskje har jeg dem,men jeg bryr meg ikke om dem. Det jeg ikke liker er at magen aldri blir som da jeg var 20 og ikke hadde født 2 unger.