Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-09, 19:15   #16
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes 2-ketolysekur- kolesterol

Hvorfor får folk åreforkalkning hvis det ikke er kolestrolet som avleirer seg i blodårene??

Man kan alltid finne en eller flere forskningsresultater som støtter sitt syn - om det er for eller i mot det ene eller det andre.

Når det gjelder forskningsresultater produseres de på løpende bånd og er i beste fall kvalifisert gjetning og ingen eksakt vitenskap.

Min bestefar fikk hjerteinfarkt i en alder av 45 år - angina - og fikk da påvis høyt kolestrol. Hadde gått med det i årevis. Det er jo veldig snodig da at det er en ØKT risiko for åreforkalkning hos mennesker som har høyt kolestrol??

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat