Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-09, 22:54   #19
Metalpus.
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2006
Metalpus. er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg trenger oppmuntring og motivasjon

Opprinnelig lagt inn av GKS, her.

Hei dere!

Fløy en faen i meg i går kveld hvor jeg bestemte meg at nå er det nok! Er bare meg selv som kan gjøre noe med livsstilen min. Så laga dagens lunch ferdig i går kveld.
Har bare holdt meg til ketosemat. Har gått helt greit det altså men i kveld skeia jeg ut med 2 brødskiver og 1 glass melk. Fortsetter med ketolyse mat i gjen i morgen tidlig.
MEN er heeelt knust i kroppen i dag da...null energi!! Så vidt jeg klarer stå på bena nesten...
Hadde lite energi på min forrige runde med ketose men i dag....uææææ! Er jo så vidt jeg orker gå på do! Hvis dette fortsetter så jøye meg! Da blir jeg å slite MAX!!

Dere som har vært på ketolyse før og så starta opp igjen, har det vært tyngere på runde to, sånn energi messig?

Flott du ikke gir opp fordi om du har gått på en liten smell om kvelden, da er det bare å si : en ny dag i morgen og på'an igjen .

Jeg startet med min 2. runde ket. på mandag, og synes denne gangen var absolutt værst...
Men ikke gi opp!! De 4 første dagene her har vært pyton, men nå .. Solen smiler, og kroppen føler seg endelig "frisk" igjen. Heerlig Var på nippet og gi opp et par ganger, men var her inne og leste litt og i tillegg har en mann som har backet meg opp, så har klart meg over "kneika" , og det klarer du og!! Tenk på resultatet, nyte sommeren frisk og sunn, og kanskje i en ny bikini t.o.m.? Slik prøver jeg og tenke.. Er såå fantastisk å komme over, ikke mer mat med masse karber i for meg. For der er jo en livsstil-endring, ihvertfall her i gården

Stå på ikke gi opp.