Tråd: Cellulitter
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-04, 20:39   #18
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Jeg er den første til å ønske at disse cellulittene kunne gå vekk på alle....

MEN

akkurat som en karbohydrat ikke er en karbohydrat er ikke en cellulitt en cellulitt. Det er STOR forskjell på dem. F.eks. mine 47 årige er DYPE groper og STORE klumper, og minner ikke om en appelsin i det hele tatt....med mindre den er 1000 ganger forstørret. Hvis en spesialist i plastisk kirurgi ikke klarer å få dem vekk, - ja da tror jeg faktisk ikke at de (mine altså) går vekk. De kan bli mindre og ikke så fremtrendende, hvis man er heldig..... men helt vekk ?? Jeg har prøvd ALT som finnes av behandlinger både våte og tørre ....kremer og oljer og drenasje og..... JA ALT ! Hvis jeg tør, skal jeg sette inn et bilde......til skrekk og advarsel.....

Men så har du min søte svigerdatters da......DE ser ut som skinnet på en appelsin i normal størrelse og hva "normale" mennesker kaller cellulitter....
Hun tok av noen kilo, trimmet, fikk massasje og noe drenasje greier...og VIPS så var de borte !!

Kjenner og tre personer (to damer og en mann) som veide godt over 150 kg hver og hadde masse appelsinhud. Da den ene damen og mannen tok av og "skinnet" krympet, forsvant også cellulittene. For den andre damen, som hadde vært overvektig leeeenge, krympet ikke skinnet og hun fikk en såkalt "tummy tuck", - mageplastik. Cellulittene hennes forsvant ikke.

Hvorfor er det forskjell da ?? Fordi mine har vært der lengre kanskje ?? Tror det har noe å si hvor lenge de har fått "sette seg". Det har også noe med hudens beskaffenhet å gjøre, og hvor gammel man er. MIN hud trekker seg ikke så godt sammen som en 30 årings....hudens elastisitet minker med årene. De unge jentene hyler opp og skriker om forferdelig cellulitter, så er det så vidt man ser noen bølger...... nybakte mødre er fortvilet over kropper som ikke ser ut som før. Det har jeg full respekt for, - men for de som er så unge er det håp om at de skal forsvinne. Dess mindre man har og dess kortere tid man har hatt dem, (f.eks. i et svangerskap) dess lettere er det å bli kvitt dem ..... er min teori !

Hvis noen har en vidunderkur mot cellulitter prøver jeg den gjerne ! Og hvis de går vekk skal jeg poste et stoooooort bilde av meg selv i bikini - både forfra og bakfra OG fra siden.... her inne ! PROMISE !

PS Kom plutselig på noe. Så dere programmet om den engelske damen som hadde tatt av vannvittig mange kilo og som reiste til USA til en spesialist for å få full kropps "tuck". Armer, ben og hele kroppen ??? Den legen hadde forsket på dette med huden og hvordan den reagerte, hvorfor noen hadde cellulitter og andre ikke, - og hvordan fjerne dem ?? Husker ikke akkurat hva han sa, men han forklarte dette med hudlag, elastisitet, fettlag etc veldig godt. Skal prøve å se om jeg finner noe på nettet !