Sv: Hjelp! Jeg er ny
Opprinnelig lagt inn av sara, her.
Hei Finally! Nå ble jeg lettet!!! Endelig noen som har hatt det som jeg:-)Tusen takk for fint svar. Jeg skal sette meg ned og lese på forumet, om Skaldemann og andre. Må også venne meg til tanken om at dette skal være livsstilsendring, og noe jeg skal kunne leve på for alltid, UTEN jojo-slanking opp og ned 5 kg. Rart at de 5 kg kan ha såå mye å si for velværen, men det har det virkelig... Jeg tror nok jeg kommer til å ende opp med en mix av forskjellige ting, en livsstil som jeg kan klare å leve med. Jeg har ikke lyst til å leve ekstremt strengt og asketisk, eller nekte meg ting. En periode klarte jeg å spise godteri kun en gang i mnd (siste dagen i mnd), og det fungerte faktisk. En livsstil med mye trening og færrest mulig karbohydrater uten å bli helt nazi, det tror jeg er løsningen for meg. :-)
Man kan vel få resulater på den måten også?
Klem fra Sara
Hei igjen!
Er så enig så enig.. rare greier det der med velvære.. spiller liksom ingen rolle at andre sier "du trenger ikke gå ned noe du" osv.. så lenge man selv ikke føler det velværet så er det det eneste som teller føler jeg ihvertfall.. Og 5 kilo kan virker lite, men det har masse å si for meg også. 
Ja, man skal ikke blir helt NAZI.. da har man ikke trivsel og det er også en viktig faktor. Jeg "faller" av opplegget til tider jeg også kan jeg love deg, men da prøver å jeg bare å huske på en ting som sto i boken som var: "skei aldri ut mer enn 1 dag av gangen" aldri 2 dager på rad.
Så da er det bare å skru av den dårlige samvittigheten man fikk for å ha skeiet ut, også begynner man "på nytt". går så fint så..
Det eneste som skjer er jo bare at det tar litt lenger tid å nå målet da...
Men har jo ingen deadline helelr så..hehe
Vel, skulle gjerne vært i nærheten av målet til sommeren da 
DET hadde vært deilig det!
Stå på videre, jenta!
Klem tilbake!
|