Sv: Hjelp, jeg trenger oppmuntring og motivasjon
Jeg føler med deg...
Jeg har prøvd meg på ketolyse før uten noe resultat, og da jeg i januar fikk konstatert PCOS så måtte jeg bare prøve igjen..
Etter 6 uker har jeg vippa opp og ned, mellom 94.4 og 90.4... Da jeg var hos legen veide jeg 92.2, så han blir neppe imponert når jeg pr i dag veier 90.8...
Jeg har tenkt en del på det der, legen sa bare at joda, du har PCOS, her har du medisin du skal ta, og det viktigste i verden akkurat nå er å få deg ned i vekt. Jeg sier ikke hvordan, det får du finne ut selv. Og forresten, den medisinen der vil jobbe iherdig for at du skal gå opp i vekt, så det kommer til å bli vanskelig...
Jeg syns ketolyse er drittvanskelig, for å si det rett ut. Jeg får ikke i meg nok karber, jeg fins ikke sulten, blir for lite vann, for lite fett, for lite grønnsaker...
Jeg føler meg helt fin, men er i grunn ganske lei av å måtte ha "spesialmat" som familien min kaller det for..
Jeg skulle så gjerne ha gitt masse støtte, innerst inne sitter vi nok begge med et håp om en dag å bli tynnere, vi veit hvordan, men får det ikke til..
Så jeg veit ikke jeg, når jeg ikke kan klare det selv er det vanskelig å skulle hjelpe andre med det

|