Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-05, 19:37   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er bare tull & tøys å veie seg om kvelden syns nå jeg. Da har man drukket vann og spist mat hele dagen. Har ikke rukket å fordøye maten skikkelig engang. Jeg har aldri aldri veid meg om kvelden. (Unntak: veiing på Tanita på lavkarbo treff, hos legen og på trening). Vil nå tro at man veier mindre om morningen også.... (ren logikk for meg, men om det er rett ?? Det må de svare på de som veier seg morgen OG kveld !)

Det aller beste er å veie seg seg på samme tid hver gang man veier seg - på samme vekt. Dvs. om morningen, etter dobesøk, før man har spist og drukket. Veier man seg med klær bør man ha på seg det samme hver gang.

Også bare en gang pr uke......
Det er nå iallefall min mening og det som anbefales av bl.a. Atkins.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat