Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-09, 09:25   #5
Minert
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Minert er på en erverdig vei
Wink

Sv: NY samlet Easyliftråd

Jeg har valgt å ikke bruke kosterstatteren, men heller komme i ketose med lavkarbo-mat. Det har gått fint i de 12 dagene jeg har holdt på, og jeg også håper at jeg klarer å holde meg i ketose til jeg har nådd målet.

Hei!

Jeg har nå fått store problemer med å få i meg det pulveret som instruktøren på Easy Life anbefaler på det sterkeste.
Dessuten er det altfor dyrt til at jeg og min samboer har råd til det. Vi har de siste 4 ukene spist 2 mat måltider, og "shaket" 2 måltider...
Du skriver at du holder det til lav-karbo mat. Hvordan ser en typisk dag ut for deg når det gjelder mat? Hva spiser du?

Vi vurderer å finne en annen form for "shake" vi kan bruke i stedet for Easy Life sin, en som er billigere slik at vi kan fortsette å "shake" to ganger daglig. Men vi aner ikke hvilken av de som finnes der ute vi evt. skal bruke..

Det vi frykter mest er å komme ut av ketosen... Vi skal ned ganske mange kilo begge to, så det er viktig for oss å holde oss der vi er nå! Selv om det går litt tregere så lenge vi spiser mat..

Ønsker gode råd for hva vi skal gjøre!!!
Takker alle sammen for råd på forhånd

Minert er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy Life Svar med sitat