Tråd: Alkohol igjen
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-05, 22:20   #16
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Her er det jeg elsker Montignac dietten. Som ekte franskmann mener han at ingenting er som et glass vin eller to til maten. Men du bør ikke drikke mer enn to glass mener han. Til lunsj og til middag. Hver dag.

Nå har jeg, etter mye iherdig forskning, funnet ut at jeg nok legger litt på meg hvis jeg satser på et jevnt alkoholforbruk på fransk nivå, så jeg holder meg til noen norske helgeutskeielser. Og da har jeg oppdaget at vin er mye bedre enn sprit for vekten. Hva som kan være av suspekte ting i hjemmebrent har jeg ikke lyst til å tenke på en gang. Eh... vel, jeg vil helst ikke tenke på det fordi jeg vet det. Og vet hvordan det virker. Og det vil jeg i alle fall ikke tenke på.

Drikk hvitvin du. Kanskje med farris, så varer det lenger og du unngår mange slags konsekvenser...

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat