Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-09, 09:16   #7
BadSanta
Nytt Medlem

BadSanta sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nordland
BadSanta er på en erverdig vei

Sv: NY samlet Easyliftråd

Sitat:

Du skal ikke tenke på kalorier og fett i kosten, men på minst mulig karbo.

Poenget med Easylife er at de kosterstatterne inneholder endel karbo, slik at for min del når jeg skal tilføre måltid, så er det snakk om minimale mengder karbo som skal til for å være i grenseland for hva ketosen takler.. Det blir mest proteiner det går i, da i ulike varianter, som mitt ekstra måltid for dagen..

Ift lavkarbo diett, så er det som Balloon skriver, tenke minst mulig karbo, men samtidig har du muligheten til å bruke eks. grøntprodukter m.m. som inneholder karbo i større grad, og likevel holde ketosen..! Mener at Easylife ligger på rundt 55-62g karbo om dagen på bare kosterstattere.. Slik at her snakker du om å tenke nesten null-karbo for å holde deg når du tilfører mat.. Ihvertfall i mitt tilfelle..

Må innrømme at det pulveret ikke er verdens beste hver dag, noen ganger er det bare crap, andre dager smaker det ingenting, og ellers går det greit.. Men det er rimelig heftige priser på det da..!

Håper dere finner en balanse som passer dere.. Det er vel egentlig det viktigste ift slanking, at det fungerer for dere.. Personlig er jeg fornøyd med Easylife etter 4+ uker jeg også, men merker at det gjør solide innhugg i pengeboka også da..

Sitat:

Lykke til med både kosthold og trening!

Støtter denne ja! Lykke til!

BadSanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat