Tråd: Cellulitter
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-04, 08:02   #34
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Ok... har nå funnet ut at jeg ikke har celulitter. Mine groper er bare små skjønnhetsflekekr..

Men fra spøk til revolver.
Mitt beste råd, og det er faktisk veldig veldig godt!! Det er å kjøpe seg en real hampvott og hver bidige dag så frotterer du deg på celulittområdene til du blir rød og varm. Gjerne to ganger om dagen. Jeg gjør det under dusjen hver eneste dag. Det fjerner ikke bare døde hudceller, slik at man får en flott og glatt hud, men med tid så reduserer det celulittene BETRAKTELIG!
Jeg har i tillegg på noen klienter blandet oljer selv som er vanndrivende, sammentrekkende på huden og bedt dem smøre det inn etter frotteringen. De som har begynt med hampfrotteringen og oljene sverger til det og har kuttet ut alle andre celulittkremer.

Og om du synes at det er vondt med hampfrottering så tenk at vondt skal vondt fordrive og at de er faktisk en vanesak.

Og husk å gni mot hjertet. Fra leggene og opp mot lysken. Så får du satt igang systemet og fraktet bort dritt og vannansamlinger også!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat