Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-04, 08:09   #1
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Salmiakk drops

Det er litt med dobbelt følelse jeg legger inn denne tråden. Fordi jeg har troen på å klare å holde seg til et kosthold uten altfor mange substitutter. Samtidig som jeg er klar over at substituttene er det som gjør at man noen ganger klarer å holde seg til kostholdet. Forstår du??

Men altså. Var en notorisk spiser av salte drops, salmiakksaker, salte-dundersalte, ja alt... Det var et nokså stort savn.

Så derfor var jeg veldig glad når jeg fant
De Broos sine salte trekløvere på helsekosten. Smaker SKIKKELIG SALMIAKKSALT og er tilsatt kunstig søtningsmiddel. Jeg går ikke ut av ketosen ved å spise noen, men skal man dytte innpå hele posen vil nok både magen blir oppblåst, diare og ut av ketose være resultatet.

Flere salte slikkermunner her inne?

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat