Veldig lav forbrenning etter begynt på ketolyse. Vanlig?
Min forbrenning har gått drastisk ned. Jeg har gått på ketolyse i 3 uker nå, og do-besøkene er halvert hvis ikke værre... Selv om jeg har gått ned 2 kg, som sikkert er helt greit, så føles det ikke godt å gå så lenge mellom hver gang.Føles litt "full" i magen.. Noen andre som opplever dette? Er dette normalt...?
Jeg liker ikke å bruke avføringsmiddel, da jeg helst vil at det skal skje på "den naturlige" måten, hehe...
Før jeg begynte på ketolyse, spiste jeg veldig ofte frokostblandinger og yougurt til frokost, og det er jo mulig det setter igang forbrenningen litt lettere enn eggerøre og laks, som jeg spiser hver morgen nå.
MEN, det er jo "ulovlig" så er det noen andre som har noen gode råd/tips til hvordan få igang forbrenningen igjen.. ?
-Skal sies at treningen min har ikke endret seg etter jeg begynte på ketolyse, så det kan ikke være derfor heller...
En annen ting, .. Når spiser dere det siste måltidet? Tror dere det har noe å si hvor sent dere spiser det siste måltidet? Jeg har en tendens til å spise det siste rundt kl 22, og legge meg rundt kl 23.. Hører stadig at man ikke skal spise etter klokka 20 eller rundt der.. Noen som har noen tanker eller erfaringer ang dette?

|