Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-09, 21:13   #10
angelica
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2009
angelica er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Helt enig med Susanne. Syns testerne av Phase2 for ufortjent mye kritikk! Det må jo være lov å gjøre eksperimenter med slike piller. Det er vel ikke mange som tar slike piller seriøst (iallefall ikke her på forumet), og da er det vel greit å teste de ut med å virkelig gi kroppen karbosjokk. Men jeg er mer spent på oppdateringen, om de fungerer i lengden. Mulig det har noe å si med vannintak osv, men jeg syns det likevel er rart at ketostix gir utslag etter inntak av så mange karbohydrater! Jeg har gått på Atkins tidligere og VET hvor vanskelig det er å være i ketose, og jeg var i ketose mange ganger selv om jeg var løssluppen med vanninntaket -så skjønte ikke akkurat det poenget ovenfor. Kommer det noen oppdatering? Var på Kiwi i dag og leste på disse pakningene, men er skeptisk til slike piller. Har jo lest (og i noen tilfeller prøvd) diverse slankepiller og funnet ut at alt bare er humbug. Men hvis disse virker så syns jeg det ville vært et godt tilskudd til dietten! For det er ikke mange karbohydratene som skal til for å gå ut av ketose. Jeg skal ikke akkurat fråtse i berlinerboller og brus, men å kunne unne meg litt mer salat og kanskje litt brød innimellom hadde vært helt topp!

Opprinnelig lagt inn av Susanne, her.

Vito, jeg syns dette var kjempeinteressant!!! Har mangen ganger vurdert å prøve denne phase 2 fordi jeg har diabetes 2, men så har jeg tenkt at disse pillene sikkert er like ubrukelige som alle andre slankepiller.. Men kanskje de funker likevel da???

Og til dere som hugger tak pga dette, jeg regner med de testet ut dette på en sånn drastisk måte (med alle de berlinerbollene når de egentlig skal være på lavkarbo) for å være sikker på at phase 2 klarte å "suge" til seg karbohydratene. det er jo ikke dermed sagt at man skal gjøre dette ofte, men som Vito sier, det er jo greit å kunne bruke phase 2 hvis man er i selskap en gang eller har lyst å kose seg litt en sjelden gang, spesielt bra for oss med diabetes!!

Så jeg vil gjeeerne høre om fortsettelsen )) Fortsatt i ketose??
Lykke til!!

angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat