Tråd: Bok-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-05, 21:58   #7
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 52
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av anniejahren

Jeg syns nå denne her er super bra jeg da....Da vinci koden....leste den engelske versjonen på under to dager....klarte ikke slutte å lese...

Helt enig!

har du lest denne,da?

Forlagets bokomtale:
En pavelig konklave, mystiske ambigrammer, forseglede krypter og Vatikanets dypeste hemmeligheter. Robert Langdon, professor i religiøs symbologi ved Harvard og hovedpersonen i Da Vinci-koden, blir tilkalt til et sveitsisk forskningssenter for å analysere et kryptisk symbol som er brent inn i brystet på en myrdet vitenskapsmann. Hva han oppdager er utenkelig: En dødelig vendetta mot den katolske kirken fra et århundregammelt hemmelig selskap – Illuminati. Engler & demoner er like nervepirrende som Da Vinci-koden.

Det er helt sant ,denne er sinnsykt bra,mystisk og deilig.
Kom før Da Vinci Koden,men er først blitt en hit nå.
ANBFALES!!