Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-09, 23:15   #8
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger sårt litt hjelp her

Jeg gikk ned skarve 5 kg da jeg begynte...og ble stående stille vektmessig i 6 mnd før det løsnet igjen...heldigvis for meg var jeg blitt så glad i denne ketolyselivsstilen, at det var lett å glede seg over alle andre fordelaktige helseaspekter i stedet for å være lei meg for at jeg ikke gikk ned...så i høst har det gått nedover igjen...bare se på tickeren...

Syns du har fått gode råd her...ikke fortvil, prøv ut det du nå har tenkt på og ta det derfra...

Skjønner godt at du syns det er trist å stagnere, men det kan hende at kroppen din trenger å forstå hva som skjer med den...

Lykke til!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat