Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-09, 13:28   #161
Nynne♥
Gjest

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av smiley86, her.

Hallo!
Jeg har nå satt igang for 3gang med Eurodiet, er så utrolig lei.klarer liksom aldri å komme ordentlig igang,det er alltid noe annet som frister mer å plutselig har jeg spist noe jeg virkelig ikke burde...fytti...Har dere noen gode råd å komme med,dere som er mer drevne i gamet enn meg hehe
Og hvordan klarer dere å holde ut?som sagt jeg har nettopp begynt,men er nesten på gi opp punktet allerede,kanskje jeg aldri kommer til å forandre meg? hmm masse tanker å spørsmål ute å går altså...samtidig som jeg er sååå bestemt på at jeg SKAL gå ned i vekt,å jeg SKAL endre min livstil til noe flottere å bedre

Tror innstillingen har mye å si.. hvis man stiller seg spørsmål som hvordan skal jeg klare å holde ut så blir det jo uutholdelig!
Ta en dag av gangen.. hver dag. Klarte du det i går klarer du det i dag også. Og det viktigste: hvorfor vil du ned i vekt??? Hvis det betyr mye for deg å endre livsstil så setter du det på førsteplass i livet ditt og slutter å komme med unnskyldninger hele tiden... ja så enkelt men akk så vanskelig.. uansett lykke til og husk vær din egen beste heiagjeng! Jeg vil heie også og mange andre her inne også!!

Svar med sitat