Uff ja..det er ikke alltid lett å være supermotivert... Men tror det er viktig å tenke på hvor lenge man har vært overvektig, og bare innse at det uansett tar tid å gå ned i vekt. Jeg er på min andre runde med ED. Gikk ned ti kilo i høst, hadde egentlig ti kilo til som skulle bort. Men så rammet akutt sykdom, og jeg måtte avbryte. Var egentlig supermotivert den gangen, og det gikk veldig bra. Deilig å miste søtsuget Jeg elsker karbs..må bare innse det. Det beste jeg vet er nybakt gjærbakst... Men kroppen min tåler det ikke, det er ingen tvil. Spiser jeg et "vanlig kosthold" som fks Kåre Norum anbefaler det norske folk, legger jeg på meg i et vanvittig tempo.. Og nesten alt kommer rundt magen. Dessuten er jeg arvelig belastet med diabetes type 1 og 2. Så jeg må bare kutte karbsene før insulinresistensen min utvikler seg videre. Og legen mente at det beste er å gi fettforbrenningen min en kickstart med ED fase 1 i 30 dager. Jeg har lagt på meg nesten alt jeg tok av i høst..jeg har spist uhemmet Men nå er jeg klar for ny start.. Er nå på dag to i fase 1. Og det er en skrekkens dag..det var det sist også.. Kroppen min skriker etter sukker...jeg har en så kraftig hodepine at jeg må ligge. Har drukket rikelig med vann, men ingen bedring. Men kommer jeg meg gjennom denne dagen, blir det bedre i morgen Det skal bli deilig å komme i ketose.. Vi skal klare dette