Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-09, 18:38   #9
Siren
Medlem

Siren sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 53
Siren er på en erverdig vei

Sv: Hjemmet uke 10

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Er virkelig dødt, ja. Jeg leter etter andre eurodiett-folk å følge, noen som vet om noen journaler eller noe hvor det går an å se forløpet til noen på eurodiett? Vet ikke om det er noen vits i å starte noen ny tråd, hvis ingen skriver på de like vel? (over lengre tid) Jeg har gått 7 uker på eurodiett nå, og vært medlem like lenge. jeg er helt grønn på dette med forum, så jeg har måttet bruke så lang tid på å finne ut hvordan ting fungerer-for å få mer kontakt med andre på eurodiett, bør jeg lage egen journal, eller hvordan fungerer det egentlig?

Hei Solange!
Har ogå savnet å " prate" med noen som går på Eurodietten! Føler de fleste sverger til Ketolysekuren!
Så hei, og velkommen her!! E nokså grønn jeg også på denne skrivingen, i dette forumet..........men prøver å skrive av og til litt ihertfall! Når startet du på Eurodietten? Hvordan synes du det går? Er du i fase 1 el. 2? Selv er eg i fase 2 nå, og det går stort sett greit......( hadde en liten sprekk i helgen, men hentet meg fort inn igjen!!! Kan skje " den beste" eller hva??) Hvilken ED mat liker du, og hva liker du ikke?
Hilsen " Siren"

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat