Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-05, 10:43   #2
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Jeg var i redaksjonen av russeavisa, kjørte russebilen, gikk i den mest aktive klassen hvor mesteparten av russestyret var hentet fra og var i det hele tatt med på det aller meste av det som skjedde - stort sett klinkende edru Det var utrolig morsomt (om enn ikke den beste tiden jeg har hatt. Synes det er et ganske trist utsagn, å ha nådd toppen når du er 19 lover ikke godt for resten av livet.), særlig siden jeg fikk med meg alt som skjedde, og hadde energi til å delta hele tiden.

Så kos deg, lek deg, fryd deg, så lenge du gjør det med måte slik at du også står til eksamen, så kan du både se hva som egentlig foregår og se fram mot flere høydepunkt senere i livet - siden du husker hva som egentlig skjedde

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat