Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-05, 11:03   #1
bibba
Medlem

bibba sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel
Smile

Hjelp og et puff i riktig retning.

Hei.
Trenger et puff og hjelp av andre som er i samme situasjon.
Jeg er en dame på 44 år, som "jobber" fælt med å gå ned de for mye kiloene som er kommet på.
Har født 3 barn, la på meg 20 kilo på det meste. Men 13 av disse har jeg blitt kvitt, over mange år.
Sliter nu med 7 kilo, og klarer det ikke.Av disse 7 ligger 5 på magen. Fikk voldsom mye overflødig mageskinn etter svangerskapene, og dette er godt "utfylt" nu.
Sluttet å røyke for 3 år siden, og la på meg 5 kilo, men de gikk jeg av meg på 4 mnd.
Tror det er litt alderstillegg også jeg har fått , slik at det er ekstra vanskelig å bli kvitt noe.
Jeg går nesten hver dag: annen hver dag på tredemølle - 40 min intensiv. Og annen hver dag i fjellet , med staver , eller langs veien i 1 til 1 1/2 time fort gange.
Har en del teningsapparater hjemme for magemusklene som jeg bruker annen hver dag eller 3 hver dag.
Maten min:
Frokost: ( kl 7 ) 1 skive mellom grovt brød med magert pålegg (tynt lag m smør hvis det ikke er smøre pålegg jeg har på)

Lunsj: (kl 11) 4 knekkebrød (ryvita/kli) med magerost m/paprika eller kaviar.Og av og til salat til.

Middag: (kl 16) kjøttstykke eller fisk (lks/sei) med grønnsaker (brokkoli/gulrøtter/blomkål) eller salat. Uten poteter som regel.
Kvelds: (kl 20.30) Salatbolle m skinke eller 2 knekkbrød med magert pålegg.

Drikker vann til middag, men te resten av dagen. Fruktte og forbrenningste med sukketter i.

Så jeg lurer på hva som skal til for at jeg kan får bort de kiloene som jeg vil ha bort. Hva må jeg forandre på ???????

Bibba

bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat