Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-09, 19:04   #24
trinema
Juniormedlem
 
trinema sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 24
trinema er på en erverdig vei

Sv: Helt umulig med smoothie på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jeg har gått ned 40 kilo på to år, nå veier jeg 58 kilo. Jeg har tatt meg god tid på kuren, slik at huden skulle rekke å trekke seg sammen skikkelig. Jeg har også tatt to månedslange pauser i året, en måned om sommeren og en måned rundt juletider, hvor jeg bare har hatt som mål å holde vekta stabil og ikke gå OPP. Boka anbefaler også dette, at man tar seg litt pause og stabiliserer etter seks måneder.

Det med kvalmen er et kjent fenomen ja, dessverre. Mange opplever dette. Hodepine også. Det går over etter en tre-fire dager på det verste. Tar du ketolysekosttilskuddene?! Håper det; de inneholder en optimal sammensetning av de vitaminene og mineralene vi trenger på dette kostholdet. Kjøleskapskaldt vann med isbiter og sitron hjelper på kvalmen, ha ei mugge stående i kjøleskapet.

Det å slutte med karbohydrater kan av mange føles omtrent som "avrusning" fra narkotiske stoffer. Kvalme, skjelvinger, hodepine, aggresjon, fortvilelse, osv. Jeg jobber med rehab av narkomane og dette har jeg erfart mange ganger. Det er helt likt jo...

Gud så utrolig flink du er! Dette står det respekt av! Gratulerer med flotte resultater og ufattelig innsats!

trinema er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Pauluns steinalderkosthold Svar med sitat